Potrošači u Srbiji prepoznali su prednosti korišćenja „Drive.Go“ mobilne aplikacije, pa je tako od momenta lansiranja ove inovativne usluge do danas više od 250.000 potrošača preuzelo ovu aplikaciju za plaćanje goriva.
„Drive.Go“ omogućava potrošačima plaćanje goriva putem mobilnog telefona na samom točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu na banzinskoj stanici i na taj način štedi vreme i omogućava bezbednu i jednostavnu kupovinu goriva.
Korišćenje „Drive.Go“ mobilne aplikacije je krajnje jednostavno i sigurno za potrošače, a sve što je potrebno jeste da se aplikacija preuzme sa „Google Play“, „Apple Store“ ili „Huawei App Gallery“. Prilikom svakog točenja neophodno je da se aplikacija aktivira na mobilnom uređaju, pre ili posle točenja skenira QR kod koji se nalazi na točionom mestu, a nakon dopune rezervoara klikne na opciju „plati“ u mobilnoj aplikaciji čime je proces kupovine i plaćanja završen. Svi podaci o platnoj kartici koji se unose prilikom registracije naloga čuvaju se na sigurnosnoj stranici banke, tako da je korišćenje platne kartice uz „Drive.Go“ potpuno bezbedno.
„Kao kompanija koja prati savremene trendove i osluškuje potrebe svojih potrošača, NIS intenzivno radi na polju digitalizacije u maloprodajnom segmentu, a razvoj inovativnih usluga ostaje u fokusu našeg poslovanja i u narednom periodu. Ulaganjem u unapređenje korisničkog iskustva doprinosimo i uspešnom poslovanju same kompanije što ne bi bilo moguće bez naših potrošača, čije poverenje i zadovoljstvo ostaju naš konačni cilj i neprikosnoveni imperativ“, izjavila je Marija Halar, direktor Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u kompaniji NIS.
NIS je prva kompanija na domaćem tržištu koja je uvela mogućnost plaćanja goriva na samom točionom mestu, bez potrebe odlaska na kasu, a ovu inovativnu uslugu NIS je uveo na domaće tržište u aprilu 2020. godine. Pored mogućnosti plaćanja goriva bez odlaska na kasu, mobilna aplikacija NIS-a obogaćena je i dodatnim funkcionalnostima kao što su prikaz mape uz pomoć koje se može doći do najbliže benzinske stanice.
Uz to, „Drive.Go“ daje uvid i u sve dodatne informacije o radnom vremenu, vrstama goriva i dostupnim uslugama na željenim benzinskim stanicama. Fiskalni račun za kupovinu stiže na imejl adresu koja je sačuvana u mobilnoj alikaciji, a ukoliko je potreban račun za firmu potrebno je da se sačuva PIB broj u segmentu „Moja firma“. Prilikom registracije naloga, registruje se i kartica programa lojalnosti „Sa nama na putu“, što omogućava da se prilikom kupovine goriva putem aplikacije sakupljaju bonus poeni, na isti način kao i prilikom plaćanja na kasi.