REALIZOVANO GOTOVO 1.000 BESPLATNIH PREGLEDA DERMATOLOGA ZA STUDENTE NA CERAVE DANIMA, 400 STUDENATA PRATILO STRUČNE PANELE

Brand CeraVe, dio L’Oréal Dermatological Beauty divizije, i u narednom periodu nastavlja svoju misiju edukacije mladih o važnosti zdravlja kože i pravilne nege

Mladi vole da se o raznim stvarima informišu preko Interneta, ali kada je u pitanju tako važna tema kao što je nega kože, i te kako su svesni da su dermatolozi najbolja adresa za savete. O tome govori veliko interesovanje studenata za CeraVe dane, koji su pokrenuti povodom Dana studenata, 4. aprila i održani u 3 grada na pet lokacija.

Hiljadu studenata je iskoristilo priliku za besplatan pregled dermatologa, a više od 400 je prisustvovalo edukativnim panelima koji su organizovani na svakom od pet CeraVe dana: na beogradskom FON-u i Univerzitetu Singidunum, Medicinskom fakultetu u Nišu, novosadskom Filozofskom fakultetu i u Studentskom gradu u Beogradu.

Studenti i studentkinje su imali bezbroj pitanja za specijalistu dermatovenerologije dr Jovanu Majstorović, i predstavnicu CeraVe brenda Anju Vujčić, a nisu propustili ni priliku da se slikaju i ćaskaju sa popularnim influenserom i CeraVe ambasadorom Dušanom Petrovićem. Pored saveta, mladi su na štandovima dobili više od 10.000 uzoraka CeraVe proizvoda.

Ključ je u ceramidima

Brend čija je misija da ponudi pristupačne a kvalitetne proizvode, razvijene u saradnji sa dermatolozima, stigao je na naše tržište pre dve godine.

Jedinstvenost i planetarna popularnost CeraVe proizvoda počivaju na ceramidima, molekulima lipida koji su prirodno zastupljeni u koži, kao i na jedinstvenoj patentiranoj MVE tehnologiji sporog otpuštanja za dugotrajni efekat.

Ovi događaji omogućili su popularnom dermokozmetičkom brendu da se direktno poveže sa mladima, da ih sasluša i još bolje razume njihove potrebe, kako bi na osnovu njih, u saradnji sa dermatolozima, razvijao i usavršavao svoje proizvode. Veliko interesovanje koje su studenti pokazali za negu kože na CeraVe danima dodatni je podsticaj za ovaj brend da nastavi sa svojom misijom edukacije mladih.

Više informacija o brendu CeraVe dostupno je na zvaničnoj stranici brenda.

#CeraveDays #Developedwithderms #CeraVeSrbija

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.