Sigurno ste milion puta čuli priču da su „svi telefoni isti“, da „među njima nema nikakve razlike (to je samo šminka)“ i da je „potpuno nevažno koji telefon kupiš“.

Za te (pogrešne) teze znaju i proizvođači, ali i oni čiji je zadatak da izreklamiraju novi proizvod, a da pritom budu kreativni, zanimljivi, drugačiji, da privuku nove korisnike…

I da na sve to konkurenciji ne otkriju ama baš ništa.

Zvuči kao težak zadatak? I jeste… sem ako ste baš dobri u svom poslu. I pride imate veoma dobar telefon.

Sve to se spojilo u jednu jako dobru priču zahvaljujući lokalnoj Xiaomi kancelariji, marketinškoj agenciji Žiška, dok je kampanju medijski podržala agencija RED Communication.

A telefon? Ah, da, onaj Veoma Dobar Telefon je dugo bio sakriven, što smete da uradite samo kada ste jako sigurni u svoj proizvod.

Prvo je na sajtu pisalo ovo:

„Dobro došli na sajt za naš novi telefon, koji još uvek ne možemo da vam pokažemo, iako lako možete da pretpostavite koji je. Pa da, taj, šta drugo lansiramo u januaru? Ovde će biti velika slika našeg telefona u velikoj rezoluciji. Biće ih nekoliko. Između njih će prolaziti šarena traka.“

I – to je to. Samo reči, bez slike telefona. Bez specifikacija. Ne zato što su „svi telefoni isti“, nego zato što je ovaj toliko različit.

Nije da ste to mogli da saznate „na keca“ ako ste tragali za onim dosadnim pojedinostima kao što su koliko je dobra kamera, koliko drži baterija, koliko je otporan na sve i svašta, i tome slično.

Neke stvari mogu da se podrazumevaju. Recimo, ona rečenica o odnosu cene i kvaliteta, koja nam odmah otkriva da se, naravno, radi o Xiaomi telefonu. A onda kada malo zagrebemo, shvatamo da se radi o Redmi Note 13 seriji, koja sve one „dosadne pojedinosti“ pretvara u uzbudljivo druženje sa novim telefonom. Jer je kamera stvarno super. Jer baterija drži baš dugo. Jer je mnogo otporan, na sve i svašta.

Ova „gerilska“ akcija dopala se mnogima, a dopao se i telefon. Već prvog dana, Redmi Note 13 oborio je mnoge rekorde po prodaji, a pažnja nije jenjavala ni kada je ceo marketinški koncept objašnjen.

„Zbog specifičnosti industrije i velike konkurencije, zabranjeno je objaviti specifikaciju telefona pre lansiranja. A opet, jako bitno generisati i privući pažnju u okruženju prezasićenom brendovima i modelima pametnih telefona“, naveli su u kompaniji Xiaomi.

Bez suvišnih reči, bez nabrajanja svih gigapiksela i megaampera koji laicima ne znače mnogo, nego onako, prijateljski. Uostalom, Xiaomi Redmi linija je i uspela da se etablira – blago rečeno – baš zato što su ljudi pričali o njoj.

Sada kada je telefon izašao, red je da potvrdimo da zaista „nisu svi isti“. Redmi Note 13 značajno je nadogradio kameru, dizajn, ekran i procesor, čime je kompanija Xiaomi nastavila da smanjuje razliku između smartfona srednjeg ranga i vodećih modela, ne žrtvujući ništa, pa ni izdržljivost ni mogućnosti snimanja.

Pa tako ni cenu, koja je i dalje više nego razumna.

Uz Redmi Note 13 uživaćete u svakom skrolu, zahvaljujući 120 Hz AdaptiveSync brzini osvežavanja, a ni otežani vremenski uslovi – živimo u doba globalnog zagrevanja i svega što ono nosi – neće mu naškoditi, budući da poseduje izdržljivost i čvrstinu za dodatnu sigurnost.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.