Rakuten Viber nastavlja da olakšava komunikaciju između korisnika i brendova: korisnici sada mogu da „pinuju“ važne informacije u poslovnim četovima i odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija

Rakuten Viber, najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, predstavila  je novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.

„Pin-to-top“ opcija („Zakači na vrh“) za poruke koju je Viber uveo sa poslovne četove omogućava korisncima da ne propuste ključne informacije – time što mogu da zakače na vrh određenu poruku unutar konverzacije s brendom. Uz to, na raspolaganju je i takođe nedavno uvedena opcija da se na vrh zakači i ceo niz poruka („thread“) – odnosno deo razgovora – nalik na mogućnosti iz svakodnevnih konverzacija sa prijateljima

Uz „Pin-to-Top“ opciju, svaka važna poruka uvek će biti pri ruci. Na primer, korisnik koji zakazuje test u laboratoriji ili rezerviše hotelsku sobu će imati brz pristup toj konkretnoj poruci sa detaljima zakazanog testa ili hotelske rezervacije.

Kako biste pinovali poruku u poslovnom četu, trebali biste prvo da:

– označite poruku, a zatim da je

– dugo držite pritisnutom – i onda odaberite opciju „Pin“ („Zakači“)

Korisnici od sada mogu i da odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija, što omogućuje i korisnicima i brendovima da bolje prate tok razgovora. Na primer, u aktivnoj konverzaciji sa radnjom u kojoj je kupac istovremeno poručio više stvari, on ili ona sada mogu da odgovore na konkrentu poruku i da se tako pobrinu da ništa nije pogrešno shvaćeno – i da nijedna porudžbina nije zaboravljena ili zaturena.

Odgovor na konkretnu poruku u poslovnom četu funkcioniše na isti način kao u običnim privatnim ili grupnim četovima sa drugim korisnicima, tako što:

– označite poruku, a zatim je

– dugo pritisnete, a onda odaberete „Reply“ („Odgovori“), ili prevlačenjem prstom udesno po ekranu izaberete poruku na koju želite da odgovorite.

Prema statisici, 56% korisnika radije se dopisuje sa brendovima nego što ih zove. Viber nastavlja da pojednostavljuje komunikaciju korisnika sa brendovima, tako što uvodi nova poboljšanja u aplikaciji. Prethodno, Viber je predstavio i funkciju kojom je omogućeno korisnicima da sa brendovima dele fajlove, fotografije i snimke do 200 megabajta veličine. To je i brendovima omogućilo smisleniju i zgodniju komunikaciju sa korisnicima, i olakšalo im pružanje podrške korisnicima. Svi fajlovi koji se pošalju između brenda i korisnika zaštićeni su enkripcijom u tranzitu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.