Država je za usluge nadzora celokupnih radova na rekonstrukciji i modernizaciji pruge od Novog Sada do granice sa Mađarskom, u koje spada i rekonstrukcija Železničke stanice, dodelila je ugovor vredan 4,3 milijarde dinara (36,7 miliona evra), ali nije poznato koliko je novca određeno u okviru toga za nadzor radova na novosadskoj Železničkoj stanici.

Nigde se u izveštajima nadzora ne ukazuje na probleme sa zategama, dodavanjem opterećenja na nadstrešnici. U Zahtevu za primopredaju „vestibila krila B“ gde se nalazila nadstrešnica, navodi se da je Komisija sastavljena od nadzora, investitora i izvođača radova izvršila pregled 4. jula 2024.

U njihovom zapisniku popisani su svi nedostaci koji su uočeni, a oni uključuju da je potrebno „fiksirati rukohvat oko lifta“, „postaviti table za slabovide“ i „zameniti jedno puklo staklo“.Takođe, uočili su da „bojler nema prekidač“ i da „fali pločica kod WC šolje“, kao i da je potrebno „zatvoriti rupe iza stubova“, „popuniti rupu u zidu“ i da se treba „fiksirati utičnica u zidu“.

„Ovim zapisnikom se potvrđuje da se vestibil u krilu B stanične zgrade Novi Sad može koristiti za putnike“, navodi se u Zahtevu.

Dan kasnije, upravo na osnovu ovog dokumenta, svečano je puštena u rad renovirana Železnička stanica Novi Sad.

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 09. JANUARA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Nedeljnik 678

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.