Prema najnovijim podacima kompanije Canalis, vivo je zauzeo četvrto mesto po broju isporučenih pametnih telefona u trećem kvartalu 2021. godine
Prema najnovijim podacima koje je objavila kompanija Canalis, vivo se po prvi put našao na četvrtom mestu po broju prodatih pametnih telefona u svetu, sa tržišnim udelom od 10 odsto u trećem kvartalu 2021. godine[1]. Raniji kvartalni rezultati kompanije Canalis ukazivali su na to da je vivo ostao među prvih pet brendova na globalnom tržištu pametnih telefona tokom prethodnih godinu dana[2]. Prema analizi vodeće globalne agencije za analizu tržišnih podataka, Međunarodne korporacije za podatke (IDC)[3], vivo je u drugom kvartalu 2021. godine postao izbor broj jedan u Kini, održavajući snažan rast.
Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije i pažljivo osluškujući potrebe lokalnih tržišta i potrošača, vivo ostaje posvećen daljem širenju poslovanja i nastavlja da stvara nova i kvalitetna iskustva za svoje korisnike. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 50 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.
[1] Izvor: Canalys: Global smartphone market shrinks 6% amid component shortages
[2] Izvor: Canalys preliminary estimates (sell-in), Smartphone Analysis, July 2021; Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis, April 2021; Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis, January 2021; Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis, October 2020
[3] Izvor: IDC Quarterly Mobile Phone Tracker, 2021Q2