„Veoma smo ponosni na partnerstvo sa EXIT festivalom. Visa je jedan od TOP 5 najvrednijih brendova u svetu*, i već dugi niz godina podržavamo najznačajnije globalne događaje poput Olimpijskih igara i FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu, ali smo posebno zadovoljni što imamo priliku da podržimo i značajne regionalne događaje, od kojih je EXIT svakako jedan od najsjajnijih primera promocije naše zemlje kao kulturne i turističke destinacije“, izjavio je Vladimir Đorđević, generalnog direktora Visa za Jugoistočnu Evropu.

Đorđević objašanjava da sponzorstva koriste kao platforme kako bi korisnicima Visa kartice ponudili posebne pogodnosti i jedinstvena iskustva, ali i kako bi bili dostupni svima i svuda.

„Ove godine na EXIT festivalu pružamo svim korisnicima Visa kartica pogodnosti kao što su popusti za kupovinu pića od 5 do 15%, brzi prolaz na glavnim uplatnim mestima, poklon survival-kit za dopune od 2000RSD, ali i pružamo dodatni sadržaj gostima Festivala, brojnim turistima kojih je sve više na Festivalu, koji na EXIT kampu na našoj Visa Rest&Recharge zoni mogu da uživaju u besplatnom internetu, mestima za odmor kao i brojnim aktivacijama“, kaže Đorđević.

*Prema istraživanju BrandZ  Top 100 najvrednijih brendova 2019

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.