Protekli dani bili su u znaku makedonske kompanije Centro Union. Povodom tridesetogodišnjice postojanja, kompanija je organizovala dugoočekivanu proslavu. Porodice, poslovni partneri i klijenti Centro Union-a, uz dobru muziku, nazdravili su uspehu koji su postigli zahvaljujući napornom radu u proteklih 30 godina.

Podelivši plakete najzaslužnijima za uspeh, Centro Union se zahvalio na doprinosu, dajući im motiv za nastavak saradnje i postizanje još boljih rezultata. Osmesi na licima prisutnih dokazali su da će kompanija Centro Union svojom skromnošću dugo biti lider na svom polju.

Polazeći od nule, osnivač Centro Union-a, Zoran Stanojevski, dobrom idejom, snažnom željom i vizijom za budućnost, uspeva da ostvari san o osnivanju kompanije sa sopstvenim brendom, koji će postati lider na tržištu.

Tridesetogodišnji rad Centro Union-a rezultat je predanosti i skromnosti osnivača, koji su u najburnijem periodu u Makedoniji uspeli da se probiju uz svetske brendove bele tehnike. Rame uz rame sa rastućim svetskim brendovima kao što su Samsung, Beko, LG i mnoga prepoznatljiva imena, Centro Union sa brendom Favorit postaje lider na domaćem, kao i na međunarodnom tržištu.

Centro Union nastavlja da piše priču o uspehu, sada pod jasnom vizijom uspeha prve direktorke Centro Union-a, Tijane Stanojevski Ristovski, koja uliva poverenje kod partnera i saradnika.

Za više detalja o priči i uspehu Centro Union-a, posetite sledeći video-link: https://www.youtube.com/watch?v=2Y_YkO659dc.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.