Nastala iz ideje da se napravi proizvod koji će biti naš, a koji će se naći na tržištima širom sveta, VODAVODA je svoj put ka potrošačima počela još 2004. godine. Vlasnik VODAVODE gospodin Vojin Đorđević, s ponosom govori o ovoj vodi koja dolazi iz Banje Vrujci, koja svojim kvalitetima parira najcenjenijim svetskim vodama, i o svojoj viziji da ova voda osvoji svet

Šta je to što čini ovu vodu posebnom i toliko kvalitetnom da može da stigne i do svetskih dvorova?

Arteška, prirodno mineralna voda, koju je priroda sama obogatila mineralima i filtrirala – to je naša voda. U inostranstvu postoji jasna diferencijacija između prirodno mineralnih i arteških voda i svih ostalih prerađenih voda. Kada je voda deklarisana kao prirodno mineralna ili posebno kao arteška, to je znak najvišeg kvaliteta – premijum vode. Kvalitetom, prefinjenim dizajnom i imenom koje se lako izgovara na svim kontinentima, ona osvaja srca potrošača i izrasta u svetski poznat brend.

Vaša i naša VODAVODA dolazi sa dubine od 605 metara. Taj njen dug put, od izdani do flaširanja u Banji Vrujci nije prekinut nikakvom dodatnom preradom?

Ako me pitate kako se prerađuje VODAVODA, odgovor je – nikako. VODAVODA je jedna od retkih u prirodi koja – direktno sa arteškog izvora, nalazišta gde je hiljadama godina cirkulisala između pukotina u stenama koje su pune minerala – ide na liniju za punjenje. Kada potrošač otvori flašu, bilo to u Srbiji ili na bilo kojoj tački sveta, on svojim usnama prvi put ima kontakt sa nečim što je priroda stvorila pre više hiljada godina.

Na putu do ovakvog uspeha, bilo je i prepreka, a ipak ste uspeli da sačuvate da VODAVODA bude vodeći domaći brend.

Baš zbog svega što sam naveo, odnosno zbog tog blaga koje je priroda stvorila i zbog uverenja da i Srbija i VODAVODA mogu da budu predstavljene u svetu na najlepši način – nismo odustali, iako smo bili pod neverovatnim pritiscima da prodamo nešto što je jedinstveno u svetu. To nam je bio dodatni motiv da istrajemo. Ako težite izuzetno kvalitetnom proizvodu, morate sa ljubavlju i verom pažljivo da ulažete u njega, da brinete o brendu. Da i onda kada vam je najteže, imate viziju gde želite da vidite svoj brend i ličnu želju da istrajete i ostvarite ono što je sanjano. Mi neprestano ulažemo u VODAVODU i jako se trudimo da do potrošača dopre istina o njenom kvalitetu, da bi mogli napraviti najbolji izbor. Nama je važan i dizajn boce, ali i da ona bude takva da sačuva kvalitet vode. Naša flaša je duplo teža od ostalih, mi ne bežimo od dodatnih troškova kako bismo imali adekvatnu, bolju ambalažu. Nama je važno da na vašem stolu naša voda izgleda lepo, da se njen originalni dizajn slaže sa bilo kojim ambijentom.

Uskoro vas očekuje i proširenje proizvodnog kapaciteta, šta to znači za kompaniju?

Nova oprema koja je već stigla omogućiće da snabdemo sva tržišta koja očekuju našu vodu i da uđemo u mnogo ambicioznije sklapanje novih poslovnih aranžmana. Oko 25% vode iz podzemnog izvorišta koja se napuni u Domu vode u Banji Vrujci se izvozi, sa tendencijom stalnog rasta u korist izvoza, što je i jedno od strateških opredeljenja. Danas izvozimo u 17 zemalja, a u procesu smo otvaranja američkog tržišta. Proširujemo kapacitete flaširanja, uvođenjem nove linije za punjenje, jer planiramo povećanje obima isporučenih boca, većinom na inostrana tržišta. Ali nama je važno da i naši potrošači u Srbiji uživaju u njoj, da piju našu premijum vodu!

VODAVODA je zvanična voda naše fudbalske reprezentacije, uvek ste pomagali i ulagali u sport. Da li iz ljubavi prema sportu, želji da podržite najbolje, patriotizma ili poslovnog interesa?

Sport je moja velika ljubav. Najlepše trenutke u karijeri doživeo sam kada smo podržavali našu košarkašku reprezentaciju i kada smo osvojili zlatnu medalju na evropskom i svetskom prvenstvu. Srećan sam i što mogu da budem deo razvoja i uspeha mladih sportista. Na kraju, što nije nebitno, ali nije ni motiv, sve to utiče i na poslovni rezultat, jer ljudi prepoznaju ako kompanija ima odgovornost i deo onog što je dobila od potrošača vraća zajednici.

Neka traje!

Uz vaše ime ide neraskidivo i „Gorki list“…

„Gorki list“ je svakako lider u svojoj kategoriji u ovom delu Evrope. Zbog jedinstvenosti i kvaliteta, uz njega je srastao slogan „Jedini pravi“, a za 60 godina postojanja ukusa prirodno se vezao i slogan „Neka traje“, jer želimo da sve lepo i dobro oko nas traje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.