Prošle nedelje sam se, pišući tekst o Dubravki Ugrešić, vratio na njen intervju i naišao na deo u kome slavna književnica priča o tome kako je danas konzument postao umetnik. „Najprije se ta radikalna promena dogodila s televizijom. U tihom procesu okupacije medija gledalac je ušao u ekran i postao taj kojeg gledaju.“ Naravno da ona nije mislila na rijaliti formu, mada je i ona sadržana u tom opisu sveta. Suština te njene priče je da je konzument postao umetnik i da se to dogodilo s digitalnom revolucijom. Dakle sa internetom. 

Naravno da autor ovih redova kao ovisnik o Jutjubu nema nameru da napiše nešto protiv interneta. Pored Jutjuba, sećam se koliko sam vremena trošio da zbog jedne fotografije benda Cockney Rejects u listu NME stignem u podzemni prolaz na Terazijama. Danas tu fotku upravo otvaram na Google pretraživaču (besplatno) i u sekundi. Ali to da je konzument, gledalac, slušalac, čitalac, postao umetnik, pa i sam medij, jasno je odavno. 

CEO TEKST ČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 30. MARTA, ILI U DIGITALNOM IZDANJU NA NSTORE.RS

UZ OVAJ BROJ NA POKLON SE DOBIJA ULTIMATIVNI LUKSUZNI MAGAZIN

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.