Gradski prevoz u Beogradu biće organizovan fazno, u skladu sa epidemiološkom situacijom, a na osnovu Instrukcije koju je usvojio republički Krizni štab za suzbijanje koronavirusa.

Kako se navodi u saopštenju Gradske uprave grada Beograda, prva faza počinje u petak, 8. maja i omogućava korišćenje javnog prevoza samo zaposlenim licima koje pravilno nose ličnu zaštitnu opremu, dok će ulazak putnika u vozila biti moguć samo na prednja vrata a izlazak na vratima obeleženim za izlaz.

Dodaje se da će mesta za sedenje i stajanje biti vidno obeležena u svakom vozilu, što će biti i maksimalni dozvoljeni broj putnika u vozilu.

Redar prevoznika će u svakom vozilu voditi računa da li putnici ulaze pravilno, noseći ličnu zaštitnu opremu i proveravaće validaciju kartica za zaposlene što će im ujedno biti i dokaz da je reč o zaposlenim osobama.

Kako se navodi, zaposleni svoj status dokazuju sa personalizovanom A1 BusPlus karticom sa uplaćenom pretplatnom kartom za tekući mesec za odgovarajući broj zona i u tom slučaju ne moraju kod sebe da imaju overen radni nalog.

Dodaje se da će putnici koji se opredele za jednodnevnu, trodnevnu ili petodnevnu kartu, biti obavezni da prilikom ulaska u vozilo uz validaciju karte pokažu i radni nalog za tekući dan izdat od strane poslodavca.

Dopuna mesečne karte kao i kupovina jednodnevne, trodnevne i petodnevne karte biće omogućena na kioscima širom Beograda, kako se navodi, na oko 2.000 prodajnih mesta.

Kako bi se obezbedilo sprečavanje širenja koronavirusa, u slučaju da se putnici ne pridržavaju propisanih mera, kao i u slučaju da u vozilu nema mesta za nove putnike, vozačima je dozvoljeno da u vozilo ne prime putnika, a u slučaju potrebe i da zaustave vozilo i obaveste nadležni operativni-kontrolni centar, koji će odmah pozvati komunalnu miliciju ili policiju radi intervencije.

Dodaje da ukoliko putnici primete da je u vozilu veći broj putnika od dozvoljenog ili da se neki putnici ne pridržavaju preventivnih mera, imaće mogućnost da takve slučajeve prijave telefonom na Beokom servis na broj telefona 0800 110 011, pri čemu je potrebno da prijave broj linije na kojoj se voze, ID broj vozila, vreme i mesto uočene nepravilnosti, kako bi bile preduzete adekvatne mere.

Vozači i redari biće u obavezi da nose zaštitnu opremu, maske i rukavice, dok vozačka kabina mora biti zaštićena, plastičnom ili drugom pogodnom providnom pregradom.

Druga faza omogućiće đacima i studentima korišćenje javnog prevoza u Beogradu, dok će treća faza omogućiti korišćenje prevoza nezaposlenima, turistima i penzionerima do 65 godina.

Četvrta faza odnosi se na omogućavanje prevoza starijima od 65 godina.

Trajanje svake faze biće odredjeno na osnovu preporuka struke.

(Beta)

https://www.nstore.rs/product/prvomajski-broj-nedeljnika-elektronsko-pdf-izdanje-od-29-aprila/
https://www.nstore.rs/product/nedeljnik-pretplata-na-elektronsko-izdanje-za-inostranstvo/

KORONAVIRUS:

„KUĆNA IZOLACIJA“ – Uslovi za dobijanje i preporuke za ukućane

RADITE OD KUĆE? – Evo kako da olakšate sebi

ŠTA ZNAČI IMATI „KONTAKT“ SA ZARAŽENIM?

NAJVAŽNIJE STVARI KOJE BI TREBALO DA ZNATE O KORONAVIRUSU:

Koji su glavni simptomi koronavirusa i kako ga razlikovati od sezonskog gripa

Šta možete da uradite da biste smanjili rizik od zaraze koronavirusom (kako da se pripremite za COVID-19)

Izbegavajte rukovanje i ljubljenje

Šta je „samoizolacija“ i kada je bi je trebalo primenjivati

Da li maska pomaže i kada bi trebalo da je nosimo?

Kako funkcionišu brzi testovi za koronavirus?

Čuvajte se infodemije (najezde lažnih vesti). Na primer, psi i mačke ne prenose koronavirus

Komentar(1)

  1. Bobby
    4. мај 2020. 19:07

    Vozači i redari biće u obavezi da nose zaštitnu opremu, maske i rukavice, dok vozačka kabina mora biti zaštićena, plastičnom ili drugom pogodnom providnom pregradom. Кризни штаб и градска управа Београда хитно морају да одговоре на питање, ко ће контролисати возаче и редаре да редовно мењају своје маске и да се уместо некога ко би требао да спроводи ред, не претворе у клицоноше ? Маску морају да носе у току радног времена непрестано, што значи, три до четири маске на возача и редара, дневно. Маска је ефикасна у току сат, сат и по, у сваком сллучају не више од два сата коришћења. Уколико се којим случајем овлажи, одмах је за бацање. Рукавице су посебна прича, с'обзиром да ће са порастом температуре руке брже да се зноје, па тако све то мора да се редовно мења, и још важније, после употребе, адекватно да се одлаже. С'обзиром да је било за очекивати да ће јавни превозник у "фази 1" доживети и финансијски колапс, јер нико није луд да купује карту да би стајао на станици, сада су се појавиле и варијанте са дневном и вишедневним картама, али тешко да ће оне моћи да поправе ситуацију.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.