Pakovanje za put uvek počinje razmišljanjem šta poneti. Podatak o temperaturi vazduha nije dovoljan, a 20°C nije isto u Beogradu i Njujorku. Njujork u oktobru sluti hladno – a možda je to samo predstava kreirana kroz filmove u kojima su ljudi zamotani u kapute, ili kao Leni Kravitz u svoje ćebe-šal.
U Njujork idem sa svojim timom da premijerno predstavimo model za izradu marketinške strategije, Singular Advantage, na kom sam radila pune tri godine. Projekat predstavljamo na našem događaju u okviru Njujorške nedelje tehnologije koja je nešto kao ‘Nedelja mode’. U toj nedelji na oko 200 događaja razne kompanije i fondovi predstavljaju svoje “kreacije”, organizuju druženja na kojima se upoznaju investitori i osnivači, zaposleni, prave se konekcije i rađaju nove poslovne prilike. Ove godine jedan od tih 200 događaja biće naš, oficijelno odobren i upisan na listu događaja Njujorške nedelje tehnologije 2023. Nije mala stvar za jednu nezavisnu i samo-stvorenu agenciju iz Beograda!
Nikada ranije nismo realizovali događaj ovog tipa. Pritisak je kad sam stvaraš tim, finansiraš se od tog posla koji obavljaš za klijente, pa uvek pre svesno odabereš da sediš i radiš nego da praviš događaje. Sada nas upravo taj rad izvodi na pozornicu u centru tehnološkog sveta, direktno pod reflektore, a ja sam se setila jednog pitanja potaknutog događajem od pre šest godina, nekoliko meseci pre nego što će se formirati nura*digital tim. U razmaku od dve nedelje gledala sam balet „Krcko Oraščić“ u Boljšom teatru u Moskvi i zatim isti balet, drugog ansambla u Beogradu. Drugo iskustvo je bilo kao dečja priredba u odnosu na prvo. Svesna neuporedivosti okruženja i prilika za ta dva ansambla u tom momentu sebi sam postavila pitanje: da li je to što radim u poslu „Krcko Oraščić“ u Moskvi ili onaj u Beogradu?
Čini mi se da igrač sa male pozornice svoju sposobnost brusi tek napolju – tamo gde je konkurencija jača, a prilike veće. Zato je Singular Advantage kreiran za svet i predstavljamo ga baš u Njujorku.
Na tih, za nas vrelih, 20°C u Njujorku.