Vučić ima industriju istraživanja javnog mnjenja. Verovatno i na osnovu njenog rada došao je do zaključka, obznanjenog u Sofiji, da u Srbiji postoji navijački diskurs u kojem osamdeset odsto ljudi podržava rusku stranu, a dvadeset odsto ukrajinsku. Od opredeljenih građana prema ukrajinskom ratu. Ali Vučić je istakao da pored onih koji su izabrali jednu stranu, ima i deset odsto onih koji gledaju kako Srbija treba da se ponaša da bi opstala. Za Putina sigurno ne bi bilo osamdeset odsto da Vučić nije svoj kult gradio kroz jačanje Putinovog kulta u Srbiji (koji je, doduše, na Marakani – stadionu „Rajko Mitić“ i u „srpskim zemljama“ postojao i pre Vučića), odnosno da nije autobusima dovozio narod na revers pred vračarski Hram Svetog Save da kliče ruskom vođi.
I zbog tih osamdeset odsto, Vučić je zatočenik sopstvene propagande, da je čak i pitanje da li bi medijskim blickrigom mogao da tako efikasno izvrši delobotomizaciju javnog mnjenja u Srbiji. Ko se seća stare TV emisije „Dozvolite da se obratimo“ posvećene životu i radu u JNA, vidi da slična emisija posvećena ruskoj vojsci u ratu postoji i na nacionalnoj frekvenciji u Srbiji i jedna je od najgledanijih. Taj auditorijum uz svu Vučićevu medijsku i marketinšku veštinu i znanje nije lako preumiti.
CEO TEKST ČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 13. OKTOBRA, DIGITALNO IZDANJE DOSTUPNO NA NSTORE.RS
ROĐENDANSKI BROJ NEDELJNIKA NA 96 STRANA – POKLON NOVI BROJ MAGAZINA ISTORIJA