Izborna kampanja je i zvanično počela u utorak po podne. Startne pozicije vlasti i opozicije, sudeći po istraživanjima javnog mnjenja, govore da neće biti velikih iznenađenja, ali trendovi koji su počeli da se primećuju i pre kampanje pokazuju da će srpska politička scena znatno drugačije izgledati posle 3. aprila. Jedino što je izvesno, zasada, jeste to da Srbija više neće imati gotovo jednopartijski parlament, a primećen je pad popularnosti Srpske napredne stranke (SNS) i Aleksandra Vučića. Podrška njima je i dalje većinska, ali bi opadajući trend mogao da se nastavi i tokom kampanje.

Podaci do kojih je došla agencija Sprint Insight, na istraživanju javnog mnjenja koje je sprovedeno krajem januara, pokazali su više trendova na srpskoj političkoj sceni. Najznačajnije jeste ono o popularnosti predsednika Srbije Aleksandra Vučića i SNS-a, a posebno su zanimljivi pokazatelji o rastu popularnosti desno orijentisanih stranaka, kao i zeleno-leve koalicije „Moramo“. Zanimljiv je pokazatelj i šta misle apstinenti.

Dušan Vučićević, inače docent na Fakultetu političkih nauka, ovog puta u ulozi istraživača agencije Sprint Insight, objašnjava za Nedeljnik najznačajnije rezultate ovog istraživanja.

Ceo tekst objavljen je u novom broju Nedeljnika, koji je na svim kioscima od četvrtka, 17. februara

Svi čitaoci na poklon dobijaju primerak Mond diplomatika na srpskom jeziku

Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.