Na regionalnoj sceni gastronomije, Walter se urezao kao značajan simbol kvaliteta, besprekorno spajajući duh lokalnih ukusa sa savremenim šarmom. Od svog osnivanja 2004. godine pa do danas, Walter je uspostavio značajno prisustvo sa 36 restorana raspoređenih u 10 gradova u Srbiji, proširujući svoje delovanje na prostore Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Austrije.
Svaki restoran Walter, dok nosi sopstvenu jedinstvenost, deli zajedničku crtu – ugodnu atmosferu koja sjedinjuje toplinu doma sa modernim detaljima.
U samom srcu Walter koncepta leži izvanredni sarajevski ćevap, kulinarsko remek-delo koje odslikava predanost brenda očuvanju tradicije istovremeno usvajajući moderne standarde proizvodnje. Ova fuzija vrednosti starog zanata i najsavremenijih tehnologija pretvara ćevape u nezamenjivu poslasticu.
Međutim, Walter nije samo priča o ćevapima; već i storija o tradicionalnim specijalitetima i ukusnim poslasticama koje su postale legenda širom regiona.
Generalni direktor kompanije gospodin Danilo Mrdak rekao nam je više o tome kako Walter obezbeđuje dosledno uživanje, bilo da se nalazite na ulicama Beograda, Podgorice, Ljubljane ili Beča.
Vi ste na čelu najvećeg ugostiteljskog lanca na ovim prostorima. Koja je bila vaša ideja i vizija kada ste započeli ovaj posao?
Počeo sam s vizijom stvaranja prepoznatljivog brenda koji će pružati kvalitetnu hranu i iskustvo gostima. Ideja je bila stvoriti mesto gde ljudi mogu uživati u autentičnim ukusima, a Walter je postao simbol naše predanosti tradicionalnim receptima i gostoprimstvu.
Vaša poslovna filozofija se fokusira na inovacije i praćenje trendova. Možete li nam reći nešto više o samoj kompaniji i kako se razvila?
Gospodin Momir Paunić, osnivač kompanije, započeo je priču Waltera davne 2004. godine. Prethodno iskustvo u ugostiteljstvu i posvećenost poslu su temelji na kojima je osnovana kompanija. Danas, nakon 20 godina, Walter je porodična firma koja zapošljava 800 ljudi u pet zemalja regiona i EU.
Kako ste shvatili da postoji prostor na tržištu za spoj tradicionalnog i modernog u jedinstvenom gastro iskustvu?
Postoji praznina između tradicionalne gastronomije i modernih potreba potrošača. Odlučili smo spojiti najbolje od oba sveta, nudeći autentične ukuse tradicionalne hrane prilagođene modernom načinu života, postajući tako gastronomski doživljaj za široku publiku.
Kako Walter prihvata i slavi bogatstvo i raznovrsne ukuse balkanske kuhinje u svojoj ponudi?
Balkan je podneblje gdje ljudi prepoznaju kulturu hrane. Walter se trudi očuvati originalne vrednosti lokalne hrane, proizvoda i tehnika pripreme, prilagođavajući ih novim generacijama. Ono što izdvaja Walter jeste posvećenost standardizovanim tehnikama pripreme, obezbeđujući dosledno uživanje.
Kako učestvujete u lokalnoj zajednici širom regiona radi promocije i očuvanja kulturne baštine balkanske kuhinje?
Aktivno podržavamo lokalne događaje i inicijative koje promovišu našu kuhinju i kulturu. Planiramo i sami biti inicijatori događaja koji promovišu kulturnu baštinu iz gastronomije, unapređujući tako lokalnu zajednicu.
Možete li podeliti neke priče o uspehu kako je ovaj lanac hrane postao kulinarski ambasador, predstavljajući balkanske ukuse novoj publici?
Naša priča o uspehu počiva na strastvenom timu i posvećenosti autentičnim balkanskim ukusima. Proaktivno smo pristupili širenju na novim tržištima, prilagodivši se lokalnim preferencijama, inovativnim kampanjama i pažljivim odabirom lokacija.
Kako prilagođavate meni da zadovolji jedinstvene preferencije i ukuse različitih tržišta?
Proučavamo lokalne ukuse i preferencije na svakom tržištu. Walter je već prepoznatljiv po svom asortimanu, pa se svako tržište prihvata bez potrebe za velikim prilagođavanjem. Uostalom, ko ne voli ćevape?
Kako je regionalna ekspanzija predstavljala izazov za kompaniju?
Regionalna ekspanzija donela je izazove prilagođavanja lokalnim propisima i nedostatka radne snage, ali aktivno smo radili na formiranju lokalnih timova s dubokim razumevanjem svakog tržišta.
Da li ste ostvarili sva očekivanja i koji su planovi za budućnost?
Iako su postojali izazovi, ostvarili smo mnogo više nego što smo očekivali. Planiramo još inovacija u ponudi, proširenje na nova tržišta i jačanje veze sa lokalnim zajednicama, promovišući tako našu kuhinju širom regiona. Cilj je da pokažemo kako Walter nije samo priča o ćevapima već i storija o tradicionalnim specijalitetima i ukusnim poslasticama koje su postale legenda širom regiona.
Koji je vaš omiljeni Walter proizvod?
Svaki proizvod ima svoj šarm, pa nemam omiljeni. Uživam podjednako u svim našim proizvodima.