Xiaomi, globalni lider u u proizvodnji pametnih telefona i IoT uređaja, danas je objavio kako je započeo LCA analizu karbonskog otiska svog najnovijeg flagship modela. Analiza će biti sprovedena u saradnji sa eksternom organizacijom za analizu i sertifikaciju podataka o uticaju ugljenika, kako bi se uspostavio sveobuhvatni proces i metodološki model za procenu ugljeničnog otiska pametnih telefona.

LCA pristup obuhvata merenje ukupnih emisija gasova staklene bašte od obrade sirovina do proizvodnje, distribucije, upotrebe proizvoda i eventualnih zastoja. Ispitivanja koja je Xiaomi sproveo o karbonskom otisku proizvoda Xiaomi 13 Pro obuhvataju procenu emisije ugljenika iz sirovina, proizvodnju, distribuciju do krajnjeg korisnika, kao i skladištenje i odlaganje na kraju životnog veka i sve ovo je označeno kao 62,8 kg ekvivalenta ugljen dioksida. Kako bi se obezbedila tačnost i verodostojnost podataka ovo merenje je u skladu sa PAS 2050, specifikacijom za procenu životnog ciklusa emisije gasova staklene bašte roba i usluga koju je objavila Britanska institucija za standarde (BSI).

„Posvećeni smo prikupljanju ovih vrednih informacija koje će biti uključene u proces donošenja odluka jer je održivost prioritet u svemu što radimo“, rekao je predstavnik kompanije Xiaomi. „Ova

inicijativa nam je omogućila da napravimo značajan napredak u smanjenju našeg ugljeničnog otiska i ima za cilj da naši proizvodi imaju pozitivan uticaj na životnu sredinu. Mi smo ponosni što nastavljamo ovim putem ka održivijoj budućnosti.“

Xiaomi, kao jedan od učesnika Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija (UNGC), koji

podržava ciljeve održivog razvoja (SDG) koje su uspostavile Ujedinjene nacije, pridaje veliki značaj integraciji ciljeva održivosti u svoje poslovanje i industriju.

Trenutno, u Xiaomi-jevoj ponudi nalazi se preko 40 proizvoda koji štede energiju i koriste One Paper dizajn kutije za smanjenje pakovanja do 40%. Implementacijom LCA sistema za kontrolu ugljeničnog otiska, kompanija čini suštinski važan korak ka postizanju održivosti i ponovo dokazuje svoju posvećenost razvoju ekoloških proizvoda od kojih benefit imaju i korisnici, ali i životna sredina.

Svako ekološko delovanje je važno

Xiaomi, kao važan društveni akter koji podržava ciljeve održivog razvoja (SDG)

usvojen od strane Ujedinjenih nacija, razume svoju ulogu u promovisanju ovih ciljeva, kao i informisanju i širenju svesti ljudi širom sveta o održivom načinu života.

Pored posvećenosti prikupljanju što relevantnijih podataka o ugljeničnom otisku svojih proizvoda

i uspostavljanja adekvatnih procedura za analizu ugljeničnog otiska većeg broja proizvoda,

Xiaomi je takođe posvećen doprinosu podizanju svesti javnosti o održivosti u saradnji sa National Geographic Magazine China.

„Naš status mlade, globalne korporacije nam je usadio uverenje da najvažnije promene kreću od izgradnje svesti i praćenja postepenih, postepenih koraka ka promeni.“, istakao je osnivač, predsednik i izvršni direktor Xiaomi Group.„Kroz ovu saradnju nastojimo da promovišemo ekološku svest, podstičemo pojedince da donose održive izbore prilikom kupovine proizvoda, opredeljuju se za proizvode koji štede energiju, biraju prevozna sredstva koja nisu štetna po okolinu i iskoriste mogućnosti reciklaže proizvoda“.

Kroz zajedničko zalaganje, ova inicijativa se oslanja na znanje i smernice naučnika i istraživača National Geographic-a, koji pružaju obrazovne alate koji su namnenjeni motivisanju pojedinaca i grupa da razumeju efekte njihovih životnih odluka na planetu i otkriju načine da vodite održivije živote.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.