Prošlo je godinu dana otkako se i javnost u Srbiji upoznala sa brendom Yettel. Da li ste zadovoljni celim tim procesom i prepoznatljivošću brenda?
Veoma smo zadovoljni, rekao bih da su rezultati nakon godinu dana čak i premašili naša očekivanja. Yettel je, kao novi brend, u prva četiri meseca od lansiranja dostigao ciljeve koji su projektovani za period od godinu dana. Istraživanja, ali i svakodnevni kontakt sa korisnicima, govore nam da im se brend sviđa. Nivo prepoznatljivosti, reakcije na naše proizvode, usluge i kampanje, kao i rast broja ljudi koji biraju Yettel za operatora, govore nam da idemo u dobrom pravcu i da smo napravili nešto drugačije. Brend koji je jedinstven i dinamičan.
Kako biste ocenili prethodnih 12 meseci u poslovnom smislu? Šta je ono na šta ste najponosniji?
Za nas je cela prethodna godina bila u znaku promene brenda, i svega onoga što smo doneli na tržište sa Yettelom. Dva projekta na koja sam možda i najponosniji su Hipernet i Zelena mreža, odnosno činjenica da za našu mrežu koristimo isključivo energiju iz obnovljivih izvora.
Hipernet je za nas nova prilika za razvoj, a za domaćinstva nova opcija. Iako smo imali izazova u procesu lansiranja, nakon godinu i po dana, reakcije su dobre, broj korisnika raste i prešli smo 60.000. Konstantno radimo na unapređenjima, novim funkcionalnostima i širenju ponude kanala. U ovom segmentu smo novi, ali rekao bih da i tu polako gradimo svoju poziciju na tržištu.
Sa našom zelenom agendom, koja uključuje različite aspekte kao što su Zelena mreža, saradnja sa Gorskom službom spasavanja, Eco Bonus, reciklaža mobilnih uređaja itd., dali smo građanima konkretna rešenja i priliku da se uključe, na šta su oni fenomenalno odgovorili. Blizu smo pola miliona recikliranih uređaja i više od šest hiljada Eco Bonus aktivacija. A tek smo počeli da razvijamo Yettel kao brend.
Nedavno je pokrenuta aplikacija „Zelene staze“, u saradnji sa Gorskom službom spasavanja. Šta je cilj ovog projekta?
„Zelene staze“ su nastale zajedničkim radom sa GSS-om, jer nam je ideja ista – da korisnici budu sigurni, i u stvarnom i u digitalnom svetu. Mapirali smo i obeležili šetačke i biciklističke staze širom Srbije, čime digitalizujemo i činimo lako dostupnim nešto što svakom građaninu može biti veoma korisno. Mape se nalaze unutar Yettel aplikacije, podeljene su na lake, srednje i teške i za svaku postoji informacija koliko je dugačka, koliko je vremena potrebno da se prođe, kao i na kojoj je nadmorskoj visini. Tu su i fotografije, zanimljivosti o lokalitetu, tip podloge za šetnju i atrakcije koje se mogu naći na stazi. Radićemo na tome da povećamo broj staza dostupnih u aplikaciji i dodamo nove funkcionalnosti. Pritom je Yettel aplikacija dostupna svima, ne samo našim korisnicima, tako da svako može da koristi Zelene staze kad krene u prirodu.
Čini se da su korisnici u Srbiji napokon shvatili značaj bezbednog surfovanja internetom i posledice mogućih zloupotreba. Šta je to što Yettel nudi i u čemu je značaj „Safe Net“ rešenja?
Sigurnosni aspekt korišćenja interneta postaje sve značajniji, a u Srbiji se, prema podacima CERT-a, na svakih 39 sekundi desi jedan sajber napad. Mi na ovom aspektu ozbiljno radimo, ali smo ponudili i rešenje za korisnike. Safe Net identifikuje i blokira zlonamerne veb-lokacije i štiti ih od internet prevara koje služe za krađu ličnih ili finansijskih podataka. Takođe daje opciju kontrole pristupa sadržajima u određenim kategorijama, kao što su društvene mreže, neprikladni sadržaji, igre i rizični sajtovi. Dakle, ovo je usluga za sve korisnike, naročito za roditelje koji žele da zaštite decu od nepoželjnog sadržaja.
Da ponovim, nama je važna bezbednost korisnika i u digitalnom i u stvarnom svetu, i time se aktivno i bavimo.