Srbija i ove godine traži nove mlade zvezde komunikacijske industrije – počinju prijave za takmičenje Young Lions Srbija, koje će se održati u Beogradu od 10. – 11. aprila 2024. u partnerstvu sa brendom Najlepše želje koji je generalni sponzor i NLB Komercijalnom bankom, koji je sponzor i uz podršku domaćih agencija FCB Afirma, Leo Burnett, Direct Media i Represent Communications! Najbolji tim imaće čast da predstavi srpsku kreativnost na takmičenju Cannes Young Lions gde će doživeti posebnu energiju kanskog festivala. Prijave su otvorene do 9. aprila 2024., a prijava i sve druge informacije dostupne su na službenoj stranici Young Lions Srbija https://canneslions.rs/
Na svečanoj dodeli UEPS-ovih godišnjih priznanja, prošlogodišnji dobitnici najavili su ovogodišnje takmičenje koje će se održati pod sloganom “Podržavamo mlade, afirmišemo Srbiju”.
Young Lions Srbija sve spremne na lavovski posao baca u kreativnu divljinu, iz koje moraju u timu od dvoje izaći unutar 24 sata s kreativnim rešenjem za klijenta. Odvojeni od spoljnog sveta, imaju potpunu slobodu da puste svoju kreativnu energiju s lanca i pokažu svima zašto su upravo oni predvodnici komunikacijske džungle. Kreativci do 30 godina starosti na raspolaganju imaju takmičarske kategorije: Digital i Print.
Važno je istaći i da je Young Lions takmičenje humanitarnog karaktera – klijent čiji brief mladi lavovi rešavaju svake je godine neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva. Klijentu se završetkom takmičenja ustupaju kreativna rešenja takmičarskih timova.
Osim podizanja društvene svesti, ovaj format pomaže u razvijanju kreativnih veština, nošenju s vremenskim pritiskom, izgrađivanju komunikacijske sposobnosti i samostalnog donošenja odluka – a najbolji će imati priliku da se dokažu na globalnoj sceni.
Ako ste spremni na izazov koji vam može preokrenuti karijeru i pružiti nezaboravna iskustva, vaša priča počinje upravo ovdje – na takmičenju Young Lions Srbija.