Glovo, jedina platforma u Srbiji koja omogućava poručivanje doslovno „bilo čega“, obeležava drugu godinu od kako je započela poslovanje na našem tržištu. Osim savremene aplikacije, preko koje jednostavno i brzo mogu da se poruče hrana, proizvodi iz maloprodajnih objekata, ili zatraže kurirske usluge, Glovo je doneo i unapređeno korisničko iskustvo, široku ponudu, ali i efikasnost. O tome svedoči činjenica da je najbrža zabeležena dostava kod nas realizovana za neverovatnih pet i po minuta od trenutka poručivanja, a istovremeno, u proteklom periodu izvršeno je preko milion dostava, i isporučeno skoro tri i po miliona proizvoda.
Među najčešće poručivanim namirnicama su pomfrit, pljeskavice, burgeri i pasta. U vrhu su i ćevapi, koji je do sada preko Glovo poručeno čak 57 hiljada porcija, dok je pica 55.000 puta stigla na adrese korisnika od juna 2019. godine.
„Veliko nam je zadovoljstvo što je Glovo za dve godine postao deo svakodnevice mnogih građana u Srbiji, na čemu bih želeo da se zahvalim svim našim korisnicima i partnerima. Trudimo se da svakog dana napredujemo, stvaramo dodatnu vrednost, pomažemo zajednici, učimo od drugih, i konstantno pronalazimo načine kako da izađemo u susret potražnji i zahtevima tržišta. To je proces koji zahteva veliku odgovornost, ali i strpljenje, a uveren sam da ne bismo uspeli da ostvarimo dobre rezultate bez tima talentovanih i posvećenih ljudi koji rade u Glovo Srbija. Ponosni smo na saradnju sa velikim trgovinskim lancima, lokalnim restoranima i maloprodajnim objektima, ali i isto tako i na odnos koji imamo sa porodičnim firmama, malim i srednjim kompanijama i sa svima drugima koji su deo aplikacije. Verujem da će Glovo nastaviti da raste i razvija se u Srbiji na zadovoljstvo svih“, istakao je Branimir Đurović, direktor kompanije Glovo u Srbiji.
Tokom protekle dve godine, korisnici aplikacije kod nas pokazali su mnoge interesantne navike, a obično se poručuje jedan do dva obroka nedeljno. Ipak, dnevni rekord drži korisnik koji je devet puta naručio proizvode preko Glovo, dok je mesečni rekord kada je reč o pojedinačnim slučajevima čak 105 porudžbina.
U okviru kategorije Delivery Express korisnicima su na raspolaganju kurirske usluge, odnosno preuzimanje i dostava željenih stvari na određenu lokaciju. Iako bi se moglo pomisliti da se ova mogućnost najčešće koristi za zaboravljene telefone, punjače i ključeve, podaci pokazuju da je u Srbiji najtraženiji predmet bio – jakna.
Kuriri sa žutim rančevima mogu da se sretnu na ulicama Beograda, Novog Sada, Niša, Kragujevca, Subotice, Pančeva, Zrenjanina, Čačka i Kraljeva, a na svojim biciklima, skuterima i automobilima ukupno su prešli 4.860.169 kilometara u Srbiji, što je jednako kao da su napravili 120 krugova oko ekvatora. Najčešće destinacije su im Dorćol i Vračar u Beogradu, gde se vrši najveći deo porudžbina, ali korisnici širom Srbije sve više koriste usluge Glovera i Gloverki i brojke su u konstantnom rastu.
Dodatna zanimljivost kada je reč o kuririma se odnosi na to da je najveća verovatnoća da će vam porudžbinu dostaviti Marko, budući da je upravo ovo ime najzastupljenije među dostavljačima. Mnogi imaju i ista prezimena, što nije čudno jer se dešava da se ovim poslom bave parovi, rođaci, pa čak i dede i unuci. Za Glovo se sve češće opredeljuju i žene, koje čine 10 odsto kurira, što je najveći procenat u regionu.
Glovo aplikacija je pionir u oblasti multi-kategorijske dostave i jedna od vodećih svetskih platformi ovog tipa, koja ima 3,5 miliona aktivnih korisnika. Osnovana je 2015. godine u Barseloni, a danas posluje u 21-oj državi i više od 876 gradova širom sveta. Aplikacija povezuje korisnike sa restoranima, prodavnicama hrane, apotekama i trgovinskim lancima, a pored toga nudi i kategoriju “bilo šta”, koja omogućava poručivanje doslovno bilo čega. Tokom šest godina poslovanja na globalnom nivou, sa kompanijom Glovo sarađivalo je 287.000 kurira, koji su isporučili više od 224 miliona porudžbina.