Dva meseca od prekida „lockdown-a“ dobili smo važan mejl. Internacionalna kuća za merenje sreće na poslu obavestila nas je da smo prepoznati kao People first kompanija i da je za to zaslužan kontinuitet dobrih ocena zaposlenih u periodu vanrednog stanja.
Rad na daljinu triplira potrebu za komunikacijom na svim nivoima organizacije. Upravljanje različitim vrstama anksioznosti prouzrokovanih COVID-19 situacijom je teško. Ne možemo da podrazumevamo da su ljudi danas dobro samo zato što su bili juče. Svi imamo loše dane. Treba da pazimo da se dani ne pretvore u nedelje. Zato smo uveli program psihološke podrške i nedeljnog praćenja osećanja zaposlenih (Heartcount), jer briga o mentalnom zdravlju je važnija nego ikad.
Ljudi se razlikuju po emocionalnosti, toleranciji na stres, rezilijentnosti – ali u jednom su isti, znaju da prepoznaju iskrenu brigu i razumevanje (posebno u krizama) i znaju da to uzvrate. Postali su još kreativniji u nalaženju rešenja i pružanja oslonca partnerima i u uslovima pandemije. Zahvaljujući njihovoj sinergiji i inicijativi uspešno prevazilazimo prepreke.
Još prošle godine smo postali prva agencija u regionu koja je ispunila uslove za Family Friendly sertifikat, što znači da smo i pre korone prepoznali važnost fleksibilnog radnog vremena i mesta rada. Iako je korona omasovila njihovu primenu, duboko verujem da nam je pravovremeno promišljanje modernih modela rada olakšalo prilagođavanje na novu kompanijsku realnost.
Dodatno pomaže i to što osluškujemo i uvažavamo različite potrebe, mišljenja i uloge zaposlenih – profesionalne i porodične. UNICEF Srbija je ovog meseca našu poslovnu praksu istekao kao primer poslovanja po meri porodice.
Priznanja nas ne uljuljkuju. Kako da održimo moral i ispunimo ciljeve u vremenu neizvesnosti i negativnih prognoza? Učim sebe i druge strpljenju – „samo nežno prema sebi“. Ipak smo samo ljudi. Sposobni smo da preživimo mnoge teškoće. Verujmo u sebe i svoje snage – i ovo će proći… Biće sve dobro!