Prema godišnjoj listi najtraženijih pojmova kompanije Google za 2019. godinu, građani Srbije su na Google pretraživaču najčešće pretraživali aktuelne serije, rijaliti programe, kao i sportske događaje, saopšteno je danas.
Prema listi koju je objavio Gugl, najpretraživaniji pojam u Srbiji ove godine bila je „Zadruga“, a slede „Pad berlinskog zida“ i fudbalska utakmica „Srbija – Portugal“.
Sledeći na listi najviše pretraživanih pojmova su „FIBA World Cup“, serije „Igra prestola“ i „Žigosani u reketu“, zatim „Australian Open 2019“.
Serije „Ubice moga oca 3“ i „Senke nad Balkanom 2“ su takođe visoko kotirane po broju pretraživanja, i nalaze se na osmom i devetom mestu najtraženijih pojmova.
Evrovizija se nalazi na više lista kompanije Google, kao deseti najpretraživaniji pojam, na četvrtom je mestu najpretraživanijih događaja a na prvom je mestu među najpretraživanijim festivalima i sajmovima, ispred „Beer Festa“, „Exita“, „Festa“ kao i Sajma automobila u Beogradu 2019. godine.
Među deset najpretraživanijih događaja čak šest je sportskih – utakmica Srbija-Portugal je na prvom mestu, slede „FIBA World Cup“ i „Australian Open“, na petom i sedmom mestu Vimbldon i Rolan Garos, dok je na desetom mestu utakmica Crvena zvezda – Jang bojs.
Na listi najpretraživanijih događaja nalaze se, osim Evrovizije, i „Beer Fest“ na šestom mestu, „Exit“, koji je na osmom mestu i „Uskrs 2019.“, koji je na devetom mestu najpretraživanijih događaja.
Najpretraživanije serije na Guglu u Srbiji su „Igra prestola“, „Žigosani u reketu“, „Ubice moga oca 3“, „Senke nad Balkanom 2“ i „Černobilj“.
Na listi najpretraživanijih serija nalaze se i „Pogrešan čovek“, „Besa“, „Crveni mesec“, „Pet“ i „Kralj Petar Prvi“.