Dvorište Ekonomskog fakultetu Univerziteta u Beogradu oplemenjeno je sadnicama i novim klupama zahvaljujući donaciji kompanije Japan Tobacco International (JTI) u iznosu od 1,4 miliona dinara. U volonterskoj akciji uređenja dvorišta učestvovali su zaposleni kompanije JTI i studenti Ekonomskog fakulteta.
Volontersku akciju zvanično je otvorio prof. dr Branislav Boričić, dekan Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. „Želeo bih da se zahvalim kompaniji JTI na tome što je pronašla dobar modalitet za komunikaciju sa našim studentima i na inicijativi da se napravi jedan zeleni kutak u našem dvorištu kao dobar ambijent u kojem ćemo studentima prenositi interesantna znanja“.
„Sama ideja da doniramo ovu zelenu oazu potekla je upravo od jednog bivšeg studenta Ekonomskog fakulteta, a danas zaposlenog u kompaniji JTI. Ovu ideju samo rado podržali jer naša kompanija prepoznaje značaj ulaganja u obrazovne institucije i studente koji su nosioci naše budućnosti. Ekonomski fakultet je poznat po kvalitetu svojih kadrova – to su mladi ljudi koje rado zapošljavamo, jer se njihova znanja i vrednosti koje neguju savršeno uklapaju u profil kompanije Japan Tobacco International. Mogućnost da vidimo kako se mladi stručnjaci razvijaju u korak sa našom kompanijom za nas predstavlja veliku privilegiju“, izjavio je Goran Pekez, direktor korporativnih poslova i komunikacija kompanije JTI, ističući da je današnje druženje odlična prilika za razmenu iskustava i mišljenja između studenata i zaposlenih.
Stevan Vasiljević, student prodekan Ekonomskog fakulteta koji je učestvovao u volonterskoj akciji, rekao je: „Drago mi je što smo danas zajedničkim snagama ulepšali naš otvoreni amfiteatar. Pored betona i asfalta koji nas okružuju, svima će prijati malo prirode. Hvala kompaniji JTI na donaciji i današnjem druženju“.
O strateškom opredeljenju kompanije JTI da ulaže u obrazovanje mladih i podstiče njihov istraživački duh govori i stipendija Sakura koja se, na godišnjem nivou, dodeljuje studentima i istraživačima za najbolje istraživačke radove u vezi sa Japanom, kao i ovogodišnji program „Make it bright“, osmišljen sa ciljem razvoja nove generacije mladih talenata koja će svojim idejama doprineti razvoju kompanije. Pored toga, kompanija Japan Tobacco International posvećena je očuvanju životne sredine, te je u prethodnim godinama organizovala i sadnju drvoreda japanskih trešanja, brojne volonterske akcije sadnje stabala kao i čišćenje Ade Huje.