„Velika nam je čast što možemo da učestvujemo u ovakvom projektu od nesumnjivog humanitarnog značaja. Tradicionalna saradnja kompanije Pernod Ricard sa Fondom B92 umnogome je pomogla bolnicama i medicinskim centrima u Srbiji. Na ovom uspešnom putu planiramo da ostanemo ujedinjeni i u narednim godinama, uz iskrenu nadu da ćemo na ovaj način uspeti da spasemo mnogo mladih života“, rekao je Vladimir Pavlović, Direktor za poslovni razvoj Pernod Ricard Srbija.
Imajući u vidu da je saradnja ključ pozitivnih promena, kompaniji Pernod Ricard Srbija pridružile su se u ovogodišnjoj trci i kolege iz Pernod Ricard Bugarske, pružajući zajedničku podršku ovom izuzetno važnom cilju.
Protokomeri ili merači protoka kiseonika koriste se za primenu kiseonika u terapeutske svrhe. Primenom određenog protoka kiseonika može se postići željena koncentracija kiseonika u inkubatoru u kome borave prevremeno rođeni mališani, što je neophodno za njihov dalji rast i razvoj. Medicinski blenderi ili mikseri su medicinski uređaji koji se koriste u uređajima koji su povezani sa disajnim putevima malog pacijenta, kako bi se obezbedilo precizno mešanje medicinskih gasova. Blenderi imaju ulazne priključke za dva odvojena gasa, a to su obično kiseonik i medicinski vazduh.
Donacije opreme zdravstvenim ustanovama u Srbiji postale su svojevrsna tradicija za Pernod Ricard. Kompanija je prethodnih godina donirala 3 CTG aparata Narodnom Frontu, mobilni inkubator bolnici u Jagodini, 3 CTG aparata subotičkom porodilištu, pacijent monitor sa EKG-om i neonatalni aspirator opštoj bolnici u Čačku, dok je za bolnicu u Aranđelovcu obezbedila fototerapijsku lampu za lečenje žutice kod novorođenčadi.
Cilj kampanje „Bitka za porodilišta“ je da opremanjem pomogne porodilištima i medicinskim centrima u Srbiji. Stoga je do sada više od 40 porodilišta dobilo svu potrebnu medicinsku opremu, ukupne vrednosti preko tri miliona evra. I to nije sve. „Bitka za porodilišta“ trajaće dok sva porodilišta u Srbiji ne budu u potpunosti opremljena.
Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je 2013. godine najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske unije, da bi 2017. godine korišćenje širom sveta zvanično stupilo na snagu.