Jedan od novih domaćih filmova, još jedna akcija u nizu i moru krimi filmova i serija, jedino je moguće pogledati u CineStar bioskopu. Razlog verovatno leži u tome što “Poslednji strelac” kao krajnji porizvod, čiju režiju potpisuje Darko Nikolić, više podseća na “televizijski film” nego za ostvarenje stvoreno za filmsko platno.
Prema “jakoj” ekipi koja stoji iza filma – i glumačka i stvaralačka – naslućivao se potencijal koji nažalost nije ostvaren, piše za Velike priče filmski kritičar Slobodan Vujanović.
Darko Nikolić, koji iza sebe ima i film “Jedini izlaz”, u kome je pokazao da je njegovo režisersko umeće na nivou solidnih evropskih, čini se kao da je od “Poslednjeg strelca” pokušao da napravi nešto slično onom što radi Olivije Maršal.
U tome, nažalost, nije baš uspeo.
Scenario su pisali Branislav Janković i kao “korektorka” Maja Todorvić (iza sebe ima “Ajvar” i “Tomu”).
Oni imućnog – kako su ga zamislili – glavnog lika prikazuju u vili sa orgomnim bazenom i roze flamingom. Međutim, produkcija, uz “ikea” stolice, nije uspela da nam dočara taj luksuz koji bi glavni lik trebalo da uživa. Iako je Nikolić pokušao da uz efektne, smešne i lepe kadrove popuni film, ovo ostvarenje ostaje sa nekoliko propusta i očiglednih rupa u priči.
Nenad Jezdić tumači glavnu ulogu, penzionisanog majora BIA, Nenada Kuruzovića. Njegovo preterano improviziranje u scenama koje to ne zahtevaju, u cilju da očara publiku kao i druge likove u filmu, suvišni su i čine da ovo ostvarenje sklizne u neki drugi žanr. Čak je i njegov odnos sa najboljim prijateljem i kumom, kog tumači Miloš Timotijević, veoma loše koncipiran i nedefinisan jer se “čas vole, a čas su neprijatelji”.
Na kraju film “Poslednji strelac” ipak nije pogodio metu, ni onu koja je možda postavljena od strane stvaraoca, ali ni onu od publike.
Ceo tekst i kritiku Sloboda Vujanovića pročitajte na sajtu Velikih priča.