Sava osiguranje je zvanično osiguranje Beogradskog maratona. Kako je došlo do ideje za takvo partnerstvo?

Sava osiguranje godinama unazad podržava i pomaže razvoj atletike i atletičare. Sa Srpskim atletski savezom započeli smo saradnju pre pet godina. Ta saradnja je upotpunila mozaik kroz koji želimo da se predstavimo na tržištu. To je naš brend imidž, to smo mi. Vrednosti koje gajimo u kompaniji se umnogome podudaraju sa vrednostima sportista, a naročito onih koji se bave sportovima koji podrazumevaju istrajnost i dugoročnu posvećenost. Zar vam ovo ne deluje kao opis jednog maratonca? Upravo kao što maratonac godinama priprema svoje telo da istrči 42 kilometra kako bi pobrao rezultate svog rada, tako i mi u Sava osiguranju višegodišnjim strateškim koracima težimo ostvarenju poslovnih ciljeva i ispunjenju naše vizije. Sve ove vrednosti su utkane u partnerstvo sa Beogradskim maratonom, što je bilo primarno da Sava osiguravajuća grupa donese odluku da snažnim sponzorskim paketom podrži i osnaži naše nove partnere – maratonce.

Ovakav odnos prema odlukama koje imaju dugoročni efekat i zahtevaju višegodišnju posvećenost možemo sagledati i kroz objektiv naših osiguranika. Odluka o životnom osiguranju ili o osiguranju stana, automobila ili druge imovine, jeste odluka koja se pažljivo donosi i zahteva dugoročnu posvećenost takvom stilu života – stilu koji podrazumeva sigurnost. Baš tako maratonac donosi odluku o svojih prvih 42 kilometra. Takva odluka zahteva ozbiljnost i istrajnost.

Posebno smo ponosni činjenicom da je Sava osiguranje osiguralo sve učesnike trka u organizaciji Beogradskog maratona, a u pitanju je nekoliko trka koje se održavaju tokom cele godine. Time zaista želimo da pokažemo brigu i pažnju prema našim sugrađanima koji su prepoznali vrednost sportskog načina života i da podstaknemo i druge da nam se pridruže.

Kakvi su efekti saradnje sa Beogradskim maratonom?

Naš ultimativni cilj ovog sponzorstva je promocija zdravog načina života, naročito u urbanim sredinama. Upućivanje naših građana svakog uzrasta, na rekreaciju i trčanje, naročito u gradskim sredinama, čime želimo da konkretnim primerom pokažemo stvarnu društvenu odgovornost, odgovornost prema sredini kojoj pripadamo i čiji smo i sami deo. Beogradski maraton ima nekoliko trkačkih manifestacija u toku godine, a aprilski Beogradski maraton je ubedljivo najveća. Verujemo da smo našim promotivnim aktivnostima, kroz sve kanale komunikacije, doprineli da ovogodišnji maraton ima dvostruko više učesnika nego ikada do sad. Procena je da će tog 23. aprila trčati više od 10.000 ljudi, od kojih su mnogi turisti, ne samo iz regije, već iz celog sveta.

Naravno, efekat se očitava i kroz naše poslovanje. Parametri koje pratimo jasno ukazuju na značajan rast prepoznatljivosti brenda Sava osiguranja kao i na izgradnju imidža kroz koji želimo da budemo identifikovani. Ako bi trebalo u par reči da kažemo kako mi vidimo naše ključne vrednosti, onda bismo rekli da mi u Sava osiguranju promovišemo sigurnost i izvesnost kroz posvećeno ulaganje u ostvarenje takvog cilja na dnevnom nivou. To je identitet našeg „poslovnog maratona“. Ukupna premija, kao ključni poslovni pokazatelj, u 2022. u odnosu na 2021. pokazuje rast od 27,9%. Mi znamo da je to posledica uzajamne veze koju stvaramo sa našim sugrađanima ulaganjem između ostalog i u sponzorstvo Srpskog atletskog saveza, ali i sponzorstvo Beogradskog maratona od strane Sava osiguravajuće grupe, kojoj pripadamo.

Koji su po vama ključni akceleratori budućeg razvoja kompanije?

Nova strategija za petogodišnji period podrazumeva okrenutost potrebama klijenta i respektovanje njegovih specifičnih potreba, uzimajući u obzir brze promene koje donosi poslovno okruženje u Srbiji ali i u čitavom svetu.

Briga o klijentu, kroz celokupan ciklus saradnje, naš je prioritet. Na svakom koraku, kroz sve sektore i procese poslovanja, negujemo korporativnu kulturu koja nas usmerava da se osećamo dobro onda kada prevaziđemo njihova očekivanja. Verujemo da razliku između dobrih i najboljih kompanija na tržištu će napraviti kulturološki model kod zaposlenih koji želi oduševljenog klijenta, ne tek zadovoljnog. To će praviti razliku u budućnosti.

Tu podrazumevamo ponovo jednu trkačku osobinu – želimo da pokažemo brzinu u odgovoru na njihove potrebe.

Naša strategija podrazumeva velika ulaganja upravo u brzu reakciju i fleksibilnu saradnju, a sve to nam omogućuje značajna investicija u dalji razvoj digitalnih usluga. Projekti koji podrazumevaju poslovanje bez papira i bez dolaska u filijalu, kontakt s klijentima kroz moderne kanale komunikacije, kao što su čet aplikacije i društvene mreže, imaju apsolutni prioritet, a naše planirane investicije prate takve ciljeve.

Zato trčimo ka novim poduhvatima i gajimo preduzetnički duh kod zaposlenih, ponosni na sve što ostvarujemo. Još jedan uspeh čeka nas na ovogodišnjem 36. Beogradskom maratonu. Više od 40 zaposlenih Sava osiguranja će trčati ulicama Beograda i pokazati snagu našeg tima.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.