Ako „sudbinske“ izbore septembra 2000, koji su došli posle bombardovanja zemlje i iskrene zabrinutosti ljudi za goli opstanak, ne računamo kao one opredeljene samo ekonomskim već primarno bezbednosnim faktorom, pokazalo se da realno stanje ekonomije ne igra bitnu ulogu u odluci srpskih birača. Tačnije rečeno, ekonomija igra ulogu, ali više kroz obećanja političkih aktera koja moraju biti stalno ponavljana, isto kao i priče o ekonomskim postignućima, jednom rečju – propaganda, piše u opširnoj analizi za novi broj Nedeljnika Goran Nikolić.
Ceo tekst u letnjem dvobroju Nedeljnika koji je na kioscima od četvrtka 25. jula.
Digitalno izdanje dostupno na NOVINARNICA.NET
Napomena: Naredni broj Nedeljnika izlazi 8. avgusta.
PREDIZBORNA BUDUĆNOST SRBIJE
re: ekonomija igra ulogu, ali više kroz obećanja političkih aktera koja moraju biti stalno ponavljana, isto kao i priče o ekonomskim postignućima, jednom rečju – propaganda Čeka nas neprestano obmanjivanje i u budućnosti, kao i prethodnih sedam godina, jer predizborna kampanja SNS-ovaca neprestano traje.