Neko bi rekao da su u igri zavođenja reči suvišne, čak i nepoželjne, pa ipak se svi u ovoj nepoznatoj igri – igri bez jasnih pravila, oslanjamo na reči. Tako je i u komunikacijama, kada vaš brend želi da zavede potrošača, trudi se da privuče pažnju na sebe i da postane vidljiviji od drugih, a istovremeno da ostane pristupačan. Pa kako ga onda učiniti privlačnijim od drugih, u mlečnoj industriji, kakva je ona u kojoj ja radim? Verujte, uopšte nije lako, ali inspiriše baš zato što se čini nemogućim. Nije lako od tradicionalnog i dobro poznatog učiniti da se dopadne i onima koji ga nisu sreli do sada… Tim pre što je to brend koji u „miraz“ sa sobom nosi 90 godina iskustva, ne menja svoj ukus decenijama, drži do standarda i vrhunskog kvaliteta, a smatra da ne mora da se dokazuje uvek, svuda i svakome.

Ključ je u zavođenju kroz igru reči, što najbolje znamo moje kolege iz marketinga i ja, a o igri ukusa staraju se naši timovi u proizvodnji, razvoju i kontroli kvaliteta koji uvek imaju neki „tajni“ začin i novi način… za njih nije dovoljno dobro što koristimo tradicionalnu i proverenu recepturu. Oni žele najbolje za svoje proizvode i zato naši timovi odlaze na farme po Srbiji, razmenjuju iskustva sa farmerima, kako bi sirovina bila što kvalitetnija.

Tako je, recimo, najveća prednost ako je krava na paši, ona dobija više D vitamina zahvaljujući suncu, a mleko koje daje je kvalitetnije.

Želimo da verujemo da je to budućnost mlekarstva u Srbiji jer što više bude farmi koje životinjama omogućavaju ispašu na otvorenom, to će više biti sirovog mleka visokog kvaliteta i mi iz mlečne industrije moći ćemo da razvijamo svoje strategije u pravcu BIO proizvoda i proizvodnje. Do tada, mogu samo da kažem da UHT mleko Mlekare Šabac zavodi potrošača svojim ukusom i mirisom, a pakovanjem (neko bi rekao „old school“ bez čepa) pokušavamo da očuvamo životnu sredinu jer ni u Švajcarskoj nećete naći pakovanje mleka sa plastikom na sebi…

Foto promo

Zbog pomenutog, nedavno smo organizovali nagradni foto-konkurs sa temama: Mladi sir – Ostani mlad, za sirne namaze Sirko i A la Kajmak kampanju Ukusi o kojima se ne raspravlja… za proizvode koji nastaju bez aditiva, konzervansa i veštačkih aroma kao što su Mediteraneo i Mladi sir, Sirko i A la Kajmak kampanju 0% konzervansa. To smo organizovali, zato što i „oni stari“ imaju nešto novo da kažu, da se predstave na neki novi način novim generacijama i potrošačima ili pak da uskoče u voz promena i novih trendova, odluka u pripremi ili konzumiranju hrane, a posebno kada je reč o konzumiranju proizvoda nastalih od prirodnih sirovina i na prirodan način.

„Proizvođači namerno prave kratkoročne stvari i izmišljaju nove modele savršeno zadovoljavajućih proizvoda koje bi trebalo da pazarimo, da bismo ostali ‘in'“, kako kaže Juval Noa Harari, autor knjige Sapijens – Kratka istorija ljudskog roda.

Nasuprot tome, mi u Mlekari Šabac već desetinama godina predano stvaramo proizvode vrhunskog kvaliteta, koji imaju isti ukus od kada su nastali, kreirani sa ciljem da ostanu autentični. Može vam se desiti da ste jednom probali Sirko sirni namaz, pre recimo 30 godina, da vam se dopao, pa da ga probate ponovo danas, verujte, ukus je potpuno identičan. Razlike koje postoje, koje su nastale u međuvremenu, jesu bolja ambalaža, moderniji i atraktivniji dizajn pakovanja i još bolja kontrola kvaliteta koju nam je omogućila savremena tehnologija.

Prema tome, ukus, ono što zavodi potrošača, ostaje isti i nemamo nameru da ga menjamo. Nastavljamo tako da zavodimo rečima i ukusima nove potrošače i verujemo da ćemo im biti neodoljivi, a od najboljeg kvaliteta ne odstupamo.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.