Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike koja znatno utiče na terapiju i uspeh izlečenja.
Povodom Meseca borbe protiv raka dojke, kompanija Galenika i ove godine pokreće akciju #RozeOktobar u okviru koje će izdvojiti sredstva za donaciju Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Naime, od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za podršku nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji.
Rak dojke je i najčešći zloćudni tumor kod žena u Srbiji. Statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. Ova bolest pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni i najvažniji razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, ali i svakog dana oktobra.
Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače.
Borba protiv raka dojke obuhvata informisanje i zajedništvo. Svetska zdravstvena organizacija, kao najvažniji korak u ishodu lečenja i smanjenju smrtnosti, navodi upravo podizanje svesti o ovoj bolesti.
Akcijom #RozeOktobar, svojim primerom i doprinosom, kompanija Galenika i brend Pantenol i ove godine skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda, jer je rana dijagnostika ključna za izlečenje i oporavak. Dodatno, kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda u oktobru i potrošači daju doprinos donaciji za Institut za onkologiju i radiologiju Srbije.