Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela je mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih u skladu sa preporukama državnih i zdravstvenih institucija, u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“. Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, korisnicima osiguranja usluge su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu ostvariti bez odlaska u ekspozituru.
Počev od 23. marta, ekspoziture i prodajne kacelarije Milenijum osiguranja će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta dostupne su ovde.
Rokovi za prijavu štete produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji.
Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, izdvajamo sledeće mogućnosti:
–
Kupovina polisa osiguranja 24/7 putem webshop-a
Online
kupovina polisa za svega nekoliko minuta i bez rizika od izlaganja
virusu, omogućena je za putno, osiguranje Pomoć na putu, osiguranje
domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari u stanu i
članova domaćinstva).
Ugovaranje polise izvršava se na Milenijum webshop-u: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/
–
Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja
Svi
zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani
na jedan od tri načina:
1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem
sajtu http://mios.rs/kontakt/
2.
Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih
mreža)
3. Slanjem upita na mejl adresu
office@milenijum-osiguranje.rs.
Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.
– Prijava štete bez odlaska u ekspozituru
Svi
korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na
raspolaganju naš 24/7
online servis dostupan
na linku
https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300.
Sve
ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u
dva koraka:
1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka
http://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
2.
Slanjem popunjenog zahteva na
mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs
Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte.
Klijentima je na raspolaganju i telefonska prijava štete, putem telefona: 011/7152-300.
– Call centar
i mejl adresa
Za
sva pitanja i informacije korisnicima naših polisa i svima koji žele
da zaključe polisu, Call centar Milenijum osiguranja je dostupan
svakog radnog dana od 8 do 16h na broj telefona:
011/7152-300
(sa svih mreža). Sva
pitanja i zahtevi mogu se uputiti i putem mejla
office@milenijum-osiguranje.rs.
– Savetnici prodaje
Tokom
vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum
osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna
pitanja.
– Coris
kontakt Centar
Kontakt centar
namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je
24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.
– Coris centar
za pomoć na putu
Kontakt centar
namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona
011/36-36-906
I u narednom periodu, Milenijum osiguranje nastaviće da preduzima sve neopodne mere za sprečavanje izlaganja virusu svojih klijenata i zaposlenih. Pozivamo i Vas da postupite odgovorno, ostanete kod kuće i date svoj doprinos u zajedničkoj borbi protiv širenja koronavirusa i suzbijanju njegovih posledica.