Zdravlje je uvek u modi, a biti zdrav je prvi must have posle kojeg dolazi sve ostalo. Zato je, među planovima za obnavljanje jesenje garderobe ovog meseca, koji je i mesec borbe protiv raka dojke, pravo pitanje – kada ste se poslednji put pregledali?

Nova haljina ili čizme su okej, svaka žena se bolje oseća kada je sređena i negovana, ali sve mnogo bolje „stoji“ i kada je zdrava.  

Pandemija je stavila zdravlje ljudi na prvo mesto, ali zbog bitke sa koronavirisom, zapostavljene su druge bolesti i preventivni pregledi. Kad smo kod karcinoma dojke, koji je i najčešći zloćudni tumor kod žena u Srbiji, jedan takav pregled, može da sačuva život. Nje fraza ni opšte mesto, jer je rak dojke izlečiv u 90 odsto slučajeva ako se otkrije na vreme. Zato, podsećanje na taj preventivni pregled i treba da bude kao onaj osećaj kada želimo da priuštimo novu, modernu haljinu – osećaj da znamo da radimo nešto za sebe zbog čega ćemo se osećati bolje. 

U borbi protiv opakog neprijatelja žena, u pomoć stiže najbolja prijateljica – moda. Modni brendovi širom sveta ujedinili su se u apelu na žene da urade tu dobru stvar za sebe i svoje zdravlje. Jer, koliko je ženi važan spoljašnji izgleda i da dobro izgleda, toliko je važno i kako se oseća , odnosno da li je zdrava.     

Sve one lepe haljine, cipele, torbe i drugi modni detalji kojima se poklanja pažnja, podsećaju žene da, kao što je važno šta će da obuku, trebalo bi pažnju da posevete i redovnim odlascima na lekarske preglede, jer je prevencija najažniji korak u borbi protiv raka dojke.  U toj borbi one ne bi trebalo da su same, zato podršku daju i modni brendovi. Jedan od njih je i Lindex koji će od 1. do 14. oktobra, 10% prihoda od prodaje kompletnog asortimana za žene donirati Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.