
U industriji koja se donedavno smatrala isključivo muškom arenom, priče o ženskom liderstvu postaju nova realnost. Irena Trifunović, direktorka komunikacija kompanije MaxBet, danas stoji kao primer tog pomaka – ne samo zbog titule već i zbog autentičnog uticaja koji ima na kulturu odgovornosti, međusektorsku saradnju i društvenu svest u kompaniji.
„Žensko liderstvo nije pojava – to je prednost. A u MaxBetu, to je sistemska praksa. Kada vam je 60% zaposlenih žena, onda više ne govorimo o izuzetku – već o standardu“, ističe Irena Trifunović na početku razgovora.
Snaga ženske solidarnosti, kako kaže, ne ogleda se samo u podršci među koleginicama iz komunikacija, već i u dubokoj međusektorskoj povezanosti. „U našem kolektivu žene nisu samo broj – one su nosioci ključnih procesa, strategija i odluka. Liderstvo nije pitanje tona glasa, već jasnoće vizije. A u MaxBetu, ta vizija je ženska jednako koliko i poslovna.“
Kompanija aktivno podržava žensko liderstvo kroz mentorstvo, unapređenje talenata i uključivanje žena u strateške procese – ne kao kvotu, već kao kvalitet. „Ako svi misle isto – neko tu ne misli dovoljno. Perspektiva žena je ona koja unosi balans, empatiju i dugoročnost u donošenje odluka.“
Odgovorna igra – kultura, ne taktika
„Odgovorna igra nije dodatak, ona je osnova poverenja. Ako ne razumete korisnika – ne razumete ni posao“, kaže Irena Trifunović. MaxBet pristupa ovoj oblasti strateški, kroz jasne interne protokole, edukaciju korisnika i razvoj softverskih alata za detekciju rizičnog ponašanja.
Tu su i alati za samoisključenje, stalni monitoring ponašanja igrača i edukativne kampanje pod sloganom „Igraj odgovorno“. „Odgovornost nije regulatorni minimum – to je poslovna etika. A kompanije koje to ignorišu, gube najvažniji kapital – poverenje.“
Društveno odgovorne inicijative – više od donacija
MaxBet svoje CSR aktivnosti tretira kao deo svoje poslovne filozofije. Od donacija školama i bolnicama, do partnerstva sa lokalnim zajednicama, Irena Trifunović ističe da je svaka akcija vođena svrhom.
„CSR se ne sprovodi zbog poena, već zbog svrsishodnosti. Ako ne osećate promenu u zajednici – niste uradili ništa. Naše donacije nisu naslov u medijima – već konkretan doprinos.“
Među aktivnostima koje ističe posebno mesto zauzima podrška sportu, posebno ženskom. „Sponzorisanje sporta za nas je ulaganje u društvo koje veruje u disciplinu, timsku igru i zdrav način života.“
Humanost kao korporativni refleks – akcije davanja krvi
Kao primer iskrene korporativne kulture, Irena Trifunović navodi i redovne akcije davanja krvi koje MaxBet organizuje. „Davanje krvi nije obaveza – to je refleks društvene svesti. Ljudi iz našeg tima se odazivaju jer osećaju pripadnost kompaniji koja ima lice.“
Komunikacije koje imaju dušu
Na pitanje kako izgleda savremeni lider u komunikacijama, Irena Trifunović odgovara jednostavno: „Lider više nije onaj koji govori najglasnije, već onaj koji zna da sluša. Komunikacija nije samo sadržaj – ona je osećaj. Ako poruka nema iskru, ona nikada neće postati uticaj.“
Njena filozofija liderstva svodi se na autentičnost. „Brend je ono što pričaju o vama kada niste u sobi. A reputacija – to je osećaj kad u tu sobu uđete.“
Zato, zaključuje, budućnost industrije igara na sreću ne leži u statistikama – već u ljudima. „Najodrživiji profit je onaj koji ostane i kad se svetla reklama ugase – a to se gradi integritetom.“
U svetu punom buke, MaxBet bira glas koji se čuje – jer iza njega stoji svrha.