Tradicionalna dm Ženska trka u organizaciji Beogradskog maratona održana je 17. put na Adi Ciganliji. Na trasi oko Savskog jezera u dužini od 7,7 kilometara pobedila je Saima Murić u vremenu 26 minuta i četiri sekunde, drugo mesto osvojila je Mejra Mehmedović, dok je treću poziciju zauzela Milica Tomašević. Takođe, sve učesnice koje su uspešno završile trku i prošle kroz cilj dobile su medalje, kao i online diplome.

Pobednice dm Ženske trke, foto: Beogradski maraton

 

Sa 2.500 učesnica, ovogodišnja dm Ženska trka oborila je rekord u broju žena koje su prošle kroz cilj. Kao i prethodnih godina, trka namenjena ženama svih generacija promovisala je značaj fizičke aktivnosti, posebno trčanja i hodanja, kao vid prevencije u očuvanju zdravlja. Osim toga, trka je ove godine imala i humanitarni karakter, uz druženje i jačanje solidarnosti kroz podršku i motivaciju.

U saradnji sa Fondacijom „Heroji Beogradskog maratona“, za svaku kupljenu kotizaciju naslovni sponzor događaja, dm drogerie markt, donirao je paket uložaka Jessa članicama Specijalne olimpijade iz 16 klubova širom Srbije, kao i članicama Sportskog saveza osoba sa invaliditetom Beograda. Žene su tako trčale za pomoć ženama i aktivno se uključile u borbu protiv menstrualnog siromaštva.

„Našu dm Žensku trku ne čine samo kilometri i koraci koje pređemo dok smo na stazi, već i oni drugi koraci koji nas približavaju sebi, svom telu i zdravlju. Svaka žena koja je danas stala na startnu liniju nosi sa sobom svoju priču, svoju snagu i neprocenjivu hrabrost. U godini kada kompanija dm slavi 20 godina poslovanja u Srbiji, želimo da svaka žena oseti da nije sama, da zajedno gradimo podršku i zajedništvo koje nas čine nepobedivima. Kroz celokupnu kampanju posvećenu zdravlju žena želimo da svima obezbedimo trenutke koje će posvetiti sebi, svom zdravlju i lepoti koju nose u sebi. Posebno nam je drago što kroz ovogodišnju donaciju dm-a zajedno pružamo podršku najugroženijima među nama i pokazujemo da snaga žena može menjati svet“, poručila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.“, poručila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

U okviru akcije pod nazivom “Brini o sebi, brineš o svima!”,  povodom meseca borbe protiv raka dojke, Fondacija ,,Heroji Beogradskog maratona’’ u saradnji sa MediGroup sistemom, obezbediće svim učesnicama koje su se prijavile za trku do zatvaranja online prijava poklon vaučer sa 15% popusta na ultrazvučni pregled dojki, koji važi od 1. januara do 31. marta 2025. godine i poslužiće kao podsetnik da pregled dojki obave i naredne godine. Instrukcije za zakazivanje pregleda nalaze se na vaučeru.

„Sa ponosom mogu da kažem da smo imali još jedan izvanredan trkački događaj. Ono što nas posebno raduje je činjenica da ulične trke u organizaciji Beogradskog maratona kontinuirano beleže rapidan rast po broju učesnika, a posebno žena i smatram da je to najbolja potvrda našeg kvalitetnog rada“, rekao je direktor Beogradskog maratona Darko Habuš i potom dodao:

„Pre pola veka, žene generalno nisu trčale i smatralo se da je trčanje maratona loše za njih, kao i da je štetno za trudnice. Sada smo došli do situacije da je na trkama od 10 kilometara broj žena koje učestvuju dostigao već 50 odsto, a neretko i više u odnosu na muškarce. Primera radi, na Beogradskom maratonu 2007. godine bilo je svega 20 maratonki iz Srbije, dok se taj broj ove godine popeo na 200, tako da može da se kaže da, kada je u pitanju Srbija – žene sve više i više trče. Ovolika masovnost na ovogodišnjoj dm Ženskoj trci veoma je značajna i zbog humanitarnog aspekta celog događaja i uveren sam da su sve žene na Adi Ciganliji bile u prilici da uživaju“, konstatovao je Habuš.

Sve učesnice su u startnom paketu dobile majicu i poklone sponzora, a uz dobro druženje i osveženje, kao i prethodnih godina, bio je obezbeđen zanimljiv zabavni program, kao i dodatni sadržaj za najmlađe.

Podršku organizaciji ovog događaja i ovog puta pružili su Grad Beograd i JP Ada Ciganlija.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.