Kampanja “Hvala vam, doktori” osvojila je zlatnu EPICA nagradu na večerašnjoj online dodeli. Žiri ove prestižne nagrade čine urednici i novinari najuticajnijih svetskih medija u oblasti advertajzinga.
U konkurenciji 1.980 prijava iz 59 zemalja, kampanja „Hvala vam, doktori“ osvojila je zlato u kategoriji Covid-19 Communications, prestižnu nagradu za odgovorno oglašavanje. Kampanja je realizovana kao podrška doktorima i medicinskom osoblju tokom pandemije, a realizovale su je agencije McCann Beograd i UM Beograd u saradnji sa Nedeljnikom, za koji su kreirane specijalne naslovne strane.
„Veoma smo ponosni što je naš rad postao simbol zahvalnosti doktorima i medicinskom osoblju širom sveta, u teškoj godini borbe protiv Kovida-19. Ovu nagradu posvećujemo upravo njima, kao zapis u vremenu za njihove nadljudske napore. Zahvaljujemo se ljudima širom sveta koji su kampanju podelili na svojim ličnim profilima, kao i članovima žirija EPICA festivala koji su u našoj priči prepoznali univerzalnu istinu. Čestitam svim članovima tima, našim partnerskim agencijama, kao i magazinu Nedeljnik“ rekla je Jana Savić Rastovac, izvršna kreativna direktorka, McCann Beograd.
Nedeljnik je u broju od 7. maja, pri kraju prvog talasa koronavirusa, napravio dve specijalne naslovne strane u znak podrške jedinim pravim superherojima Srbije, našim lekarima i medicinskim radnicima koji su podneli najveći teret pandemije.
O dvomesečnoj danonoćnoj borbi, iz prve ruke, za Nedeljnik su govorili doktori Tamara Panić i Nikola Matavulj.
Naslovnu stranu Nedeljnika kreirala Lidija Milovanović, Head of Art agencije McCann Beograd, autor fotografija bio je Marko Todorović.
„Drago nam je da se ova kampanja izdvojila svojom jakom emotivnom porukom i da nastavlja da niže nagrade na prestižnim smotrama kreativnosti i advertajzinga. Bilo je veliko zadovoljstvo priključiti se kampanji i pozvati naše medijske partnere, pre svega outdoor medije, da pomognu da poruka velike zahvalnosti koju su kreirale kolege iz McCann kancelarija stigne do pravih superheroja, doktora i medicinskog osoblja širom regiona i to na mestima gde će ih oni sigurno primetiti, u blizini COVID bolnica. Hvala kolegama, hvala medijskim partnerima i najveće hvala našim pravim herojima – doktorima,” dodala je Branislava Cagronov, Regional Managing Director UM.
EPICA nagrade za kampanju „Hvala vam, doktori“ usledile su nakon nedavnih BalCannes, Kaktus i ACT Responsible priznanja. EPICA nastoji da nagradi izvanrednu kreativnost agencija, konsultantskih kuća, PR, marketinških ili tehnoloških kompanija, produkcijskih kuća, dizajnerskih studija i pojedinačnih umetnika, i promoviše je van njihovih nacionalnih granica. U žiriju EPICA nagrada su predstavnici najuticajnijih svetskih medija koji pišu o kreativnosti u advertajzingu.